Skip to main content
Til toppen
Rask levering! Kun 1-3 dager
Gratis retur
Gratis frakt over 800,-

Ofte stilte spørsmål

Do you ship abroad? Sorry! We do not ship abroad.

Sender dere varer til utlandet? Beklager! Vi sender kun varer til adresser innenfor Norges grenser. (Ikke til Svalbard og Jan Mayen).


Jeg trenger mer av et bestemt partinummer i en garnfarge. Hvordan får jeg bestilt det?

Vi kan ikke garantere at vi har mer av samme partinummer, men send oss en E-post, så ber vi lageret sjekke om det kan være noe igjen av det ønskede partiet. Vi svarer deg så fort vi vet om vi har det. Vi gir deg så videre instruks for bestilling på www.houseofyarn.no

Du kan også legge inn en kommentar i kassen rett under produktet, der du skriver "Ønsker parti xxx"


Kan jeg legge til flere varer på ordren min etter at bestilling er sendt?

Nei dessverre. På grunn av personvernhensyn og din egen kontos sikkerhet har vi ikke tilgang til din betalingsinformasjon. Vi har derfor ikke mulighet til å plusse noe på en ordre. Men du kan legge inn en ekstra ordre dersom du ønsker flere varer. Er du rask med å kontakte oss etter din første bestilling, så kan vi kanskje rekke å sampakke varene sammen med din første bestilling. Så sant vi rekker å gjøre endringen før første ordre er sendt vil du ved sampakking av 2 ordrer få kreditert fraktsummen på din siste bestilling.


Jeg ønsker å bytte en vare, hvordan går jeg frem?

Da legger du bare inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker å bytte til. Det du sender tilbake får du pengene igjen for, og det du bestiller på nytt og skal beholde betales som normalt. Du kan lese mer om dette her.


Jeg ønsker å reklamere på et produkt, hvordan gjør jeg det?

Send oss en e-post med bilder av skadene/feil/avvik, samt ordrenummeret til den bestillingen det gjelder så hjelper vi deg.

 E-post:  Kundeservice


Varen jeg ønsket å bytte til er utsolgt? Hvordan løser vi det?

Hvis varen fremdeles ligger i nettbutikken vår er den som regel midlertidig utsolgt. Ta kontakt med oss for avklaring.

Når vi er utsolgt for varen du ønsker å bytte til, og den ikke kommer inn igjen på lager, så kan du sende den du har i retur til oss slik at vi kan refundere deg for varen, og du slipper å miste retur/bytteretten på 30 dager. Kryss av for «retur» på skjemaet som var vedlagt i pakken din, eller last ned RETURSKJEMA (legg inn lenke)


Varen jeg har kjøpt ble nedsatt i pris etter at jeg bestilte, kan jeg få samme pris i etterkant av bestilling?

Rabattkoder og tilbudspriser gjelder kun på de bestillingene som er gjort i kampanjeperioden. Vi har dessverre ikke mulighet til å refundere rabatter på kjøp som er gjort før kampanjestart eller etter at kampanjeperioden er over.


Hvor finner jeg fakturaen på bestillingen min?

Alle dine bestillinger, innbetalinger og utestående fakturaer finner du ved å logge deg inn med bankID på www.klarna.com/no


Koster det noe å sende varer i retur?

Forutsatt at du returnerer varene med PostNord og benytter vår returetikett er returen gratis. Denne etiketten gjør at pakken er sporbar og forsikret. Var det ikke returlapp med i pakken din da du mottok den? Les her hva du kan gjøre.


Jeg har tatt av banderolene på nøstene jeg kjøpte, kan de byttes uten disse?

Garnnøster uten banderoler er ikke salgbare og de kan derfor ikke byttes.  


Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på ordren min?

Vi ønsker å gjøre det vi kan for å få plukket, pakket og sendt alle pakker så raskt som mulig. Vi vil forsøke å hjelpe deg så langt vi kan. Dersom du kontakter oss så fort som mulig etter at du har bestilt, så kan vi noen ganger klarer å få det til. Får vi ikke beskjed før varen er pakket, kan vi dessverre ikke kansellere ordren. Da må du la pakken gå i retur til oss, så krediterer vi deg i Klarna når returen er registrert mottatt på vårt lager.


Jeg har kastet returetiketten som fulgte med varene mine. Hva gjør jeg da?

Du kan da enten fylle ut og printe en returetikett selv på PostNord  der det står returkode skriver du NETTRETUR med store bokstaver, og fortsetter utfylling til etiketten er klar til utprint. Denne limer du på pakken du skal returnere og leverer den inn på nærmeste butikk med PostNord-service.  Du kan også sende oss en e-post med ordrenummeret det gjelder, så kan vi sende en returetikett til deg i posten.


Jeg har fått en gave, kan jeg returnere eller bytte den?

Alle varer som er ubrukte, med ubrutt emballasje og intakte banderoler kan returneres innen 30 dager. Vær obs på at vi kun har mulighet til å tilbakebetale pengene for varene til personen som bestilte og betalte for varene. Dersom du har fått en gave du vil bytte er det altså bestilleren av ordren som vil få pengene tilbake når returen er mottatt og behandlet. Husk å oppgi ordrenummeret på bestillingen.

 

Min side