Bestilling
We are sorry, but we do not ship any products to private customers outside Norway.
Vi leverer foreløpig kun til privatkunder innenfor Norges grenser fra vår B2C-nettbutikk (ikke inkludert Jan Mayen og Svalbard).
For at pakken din skal komme trygt og raskest mulig frem til deg, er det viktig at adresse, navn, e-postadresse og mobiltelefonnummer er korrekt utfylt. Husk å se over at alt stemmer før du fullfører bestillingen. Om e-posten ikke er riktig vil der forårsake at hverken ordrebekreftelse eller hentemelding kommer på e-post.
NB! Husk hentefrist på pakker som leveres til butikk
Ved utlevering i butikk er hentefristen til PostNord 1 uke. Pakker som ikke hentes innen fristen vil bli returnert til oss. Retursendin er gratis. Vi kansellerer automatisk ordren når vi mottar den, og tilbakebetaler varens verdi i den appen du har betalt (Vipps eller Klarna).
Rabattkoder
Har du en rabattkode legger du denne i rabattkodefeltet du ser når du kommer til handlekurven. Skriv inn din rabattkode og trykker på "aktiver». Da vil koden aktiveres på ditt kjøp og rabatten trekkes fra. Skulle du glemme å gjøre dette i handlekurven er det også mulig å legge rabattkoden i kassen før du fullfører kjøpet.